Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Hartelijk gefeliciteerd, Goederoen en René!
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De allerbeste wensen! Trouwen
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Getrouwd?! Dat wist ik helemaal niet! Gefeliciteerd jongens! (Zou René hier stiekem kijken? Knipoog)

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Achterlijk zeg, wie trouwt er nou! lachen

En eigenlijk vond ik toch best wel stiekem eigenlijk dat misschien een van jullie uitgenodigd had kunnen worden....(Danny en Lenneke bijvoorbeeld Tongsmiley)
moshi-moshi
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Okt 2008 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

aaawh, Trouwen is heel schattig.
Maar of het verstandig is... Hoor je vaak hoor. Stellen, al eeuwig bij elkaar, gaan ze trouwen, hup... instant trouble.
Of zou er een kindje op komst zijn?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

moshi-moshi schreef:
aaawh, Trouwen is heel schattig.
Maar of het verstandig is... Hoor je vaak hoor. Stellen, al eeuwig bij elkaar, gaan ze trouwen, hup... instant trouble.
Of zou er een kindje op komst zijn?

'Instant trouble' gebeurt niet alleen bij trouwen, maar bij alle belangrijke stappen:
van op vakantie gaan en samen wonen tot kinderen krijgen en een huis kopen.

on topic:
GEFELICITEERD!

RAWK!
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wow gefeliciteerd!

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gefeliciteerd!,

en instant trouble? niks van gemerkt.
(We hebben dan ook nog geen huis gekocht).

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2008 17:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
(Zou René hier stiekem kijken? Knipoog)

Jep, naar aanleiding van jouw berichtje op Hyves Knipoog

Bedankt allemaal Smiley En nee, nog geen trouble tot nu toe Knipoog
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2008 18:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijk eens aan wie we daar hebben! Goeie zaak!

Zijn de eerste koters al onderweg jongen? Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2010 08:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zouden ze intussen al gescheiden zijn?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur