Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Post wat je maar wil #1
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi foto Thijs.

Heb jij ook nog bewijs materiaal in de vorm van een polaroid van afgelopen zaterdag avond?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verdomd ja! Die was ik alweer vergeten Smiley.

Zal 'm zo eens zoeken, dan stuur 'm je vanavond wel!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 15:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En deze dan als tribute:

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Isaac Hayes! Huilen

hopelijk heeft hij deze keer nog 'goodbye' kunnen zeggen

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat nog te denken aan een memorialtopic, maar ik was bang dat rj hem niet relevant genoeg zou vinden....maar goed, Huilen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 19:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mijn wekelijkse medicijn om cultuurpessimist te blijven:
http://www.nujij.nl/nederland-loopt-vol.3251754.lynkx
Huilen .... Gieren ?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 22:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michiel Eijsbouts in optima forma:

Gieren

Wat is die Catherine een vervelend wijf zeg...

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 10:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een flauwekul, beetje puberaal allemaal.

Ik ben het volledig met Catherine Keyl eens. (wie had gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen Smiley )

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 21:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het wel cool eigenlijk. Alsof de antirookregel ook niet kinderachtig is. Kinderachtige regels vragen om kinderachtige reacties.

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 21:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

verkeerde topic, lijk jan wel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 17:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb mijn geloof gevonden. Waar kan ik me om laten dopen?!
Net ook bij een kroeg in de middle of nowhere gezeten die het verbod boycotten, 'betreden op eigen risico'. Maar het was niet zo'n heldhadftig verzet eigenlijk, want ten eerste, het is zó afgelegen dat geen controleur er komt, ten tweede denk ik dat die kroeg wel op kan doeken als ze braaf het rookverbod handhaven.
Anyway, mooi filmpje!

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
Wat een flauwekul, beetje puberaal allemaal.

Ik ben het volledig met Catherine Keyl eens. (wie had gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen Smiley )

Even later doet ze net of ze een astma-aanval krijgt. Ik vind het fantastisch hoe Michiel ff laat zijn hoe absurd het idee van "één waar geloof" is.

Zeker niet puberaal in ieder geval.

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 00:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat de baas van Lowlands net zei was wel leuk. Hij vond dancefeesten in Nederland eigenlijk veel te plat, en is dus bezig met het nadenken over een dansfeest a la Lowlands.

Dat kan eigenlijk best leuk worden. Na 23.00u is die crap op Lowlands ook best de moeite waard.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 02:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als Jon Stewart dan toch God is, kan je net zo goed een kolossaal artikel over 'm lezen:

http://www.nytimes.com/2008/08/17/arts/television/17kaku.html?pagewanted=1&_r=1&em

Quote:

Is Jon Stewart the Most Trusted Man in America?

...

For that matter, the Comedy Central program — which is not above using silly sight gags and sophomoric sex jokes to get a laugh — has earned a devoted following that regards the broadcast as both the smartest, funniest show on television and a provocative and substantive source of news. “The Daily Show” resonates not only because it is wickedly funny but also because its keen sense of the absurd is perfectly attuned to an era in which cognitive dissonance has become a national epidemic. Indeed, Mr. Stewart’s frequent exclamation “Are you insane?!” seems a fitting refrain for a post-M*A*S*H, post-“Catch-22” reality, where the surreal and outrageous have become commonplace — an era kicked off by the wacko 2000 election standoff in Florida, rocked by the terrorist attacks of Sept. 11 and haunted by the fallout of a costly war waged on the premise of weapons of mass destruction that did not exist.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eens in het half jaar heb ik een avondje dat ik probeer weer een stapje verder te komen met 3D... En gisteravond had ik best een geslaagd experimentje:

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dat ziet er best wel cool uit ja!
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze ligt hier aangemeerd, als ik uit het raam kijk

die is echt fokking groot en ik vind m echt vet Hamer

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die is echt fokking groot (vier master!) en ik vind m echt vet Hamer

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 19:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga toch maar wel die viermaster op mijn borst laten tatoeëren!

He dasjj mijn darwinia loopt continu vast, is dat bij jou ook? ik heb die patch gedraaid en wat ik ook verander in de opties, hij blijft vastlopen....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2008 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga toch maar wel die viermaster op mijn borst laten tatoeëren!

He dasjj mijn darwinia loopt continu vast, is dat bij jou ook? ik heb die patch gedraaid en wat ik ook verander in de opties, hij blijft vastlopen....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2008 07:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:

die is echt fokking groot (vier master!) en ik vind m echt vet Hamer

...mooi schip inderdaad. Zie 'm ook liggen als ik 's ochtend naar mijn werk fiets/rij. Pools toch? Gisterenavond liep een hele batterij van die dudes incl. hoed richting stad...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je zag seamen lopen!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2008 09:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het schip is gebouwd in de Friedrich Krupp Germaniawerft, te Kiel (Dld) in 1921 maar de tegenwoordige thuishaven is Moermansk.

Zaten net 3 ketelbinkies op die dwarsmasten dat leken net dwergjes. Het kraaienest is ongeveer tien verdiepingen hoog Hamer

http://en.wikipedia.org/wiki/Sedov (denk dat ie geverft is)

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2008 14:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Je zag seamen lopen!
ROFL Gieren

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2008 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vindt het altijd fijn om bevestigd te zien dat echt niets waar is Smiley
Quote:
De 'gruwelijke aanval' op de 20-jarige Ashley Todd blijkt een hoax. De Amerikaanse werd woensdagavond zogenaamd 'overvallen en zwaar mishandeld' door een aanhanger van Obama. Dat blijkt niet te kloppen, meldt een woordvoerder van justitie in Amerika. Todd werkt als vrijwilligster voor het campagneteam van John McCain. Haar verhaal werd door de politie al in twijfel getrokken, maar die kon niets hard maken. Pas nu Todd uit zichzelf heeft bekend, wordt ze aangeklaagd voor haar valse aangifte.

De witte Todd vertelde de politie dat een negroïde man haar woensdagavond had overvallen en mishandeld. Waarom ze het verhaal heeft verzonnen, kon ze niet verklaren. De vrouw handelde alleen, weet AP. De omgekeerde letter 'B' die in haar wang staat gekerfd, heeft ze dan ook zelf aangebracht.

Negroïde man

In eerste instantie vertelde Todd tegen de politie dat ze van achteren werd aangevallen toen ze wilde pinnen. Een negroïde man met een mes eiste geld. De vrouw wilde hem afschepen met 60 dollar.

Dat leek te lukken, totdat de man de McCain sticker op de auto van de vrouw zag. Hij sloeg haar neer. "Je wordt ook aanhanger van Barack", riep hij. De overfanatieke Obama-stemmer mishandelde de vrouw terwijl ze al machteloos op de grond lag. "Om haar een lesje te leren, omdat ze McCain stemt", vertelde Todd zelf aan de politie. Tenslotte had de man naar verluidt een 'B' in haar wang gekerfd
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2008 02:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat ligt in dezelfde lijn als dit:

http://www.nu.nl/news/1805713/21/Dubbelleven_J%F6rg_Haider_houdt_Oostenrijk_bezig.html

lachen
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur