Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » 8 jaar geleden...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 04:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was het leven toch zo anders... Smiley

http://archief.interaddict.org/index.php?goto=../archief/Nulste%20Archief/Forum1
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 04:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alhoewel...
Quote:

mot
posted 17 August 2000 23:25
Wij gaan nieuwe media doen Raymon.. -->
vervolgrichting van Film en televisiewetenschappen.

Da's wel een leuke ja; als je neukt met de professeuse;
it op universitair niveau doen

En nog steeds niet klaar met z'n scriptie..... Smiley

Wat heb jij eigenlijk tussen je 18e en je 20e gedaan Tom? Medische biologie? Australie was toch toen je 22 was?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Feb 2008 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet Smiley

Is er ook nog ergens een memberlist van vóór de crash? Ben wel benieuwd wanneer ik me geregistreerd heb. Volgens mij was dat op 25 december 2000..

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 00:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig al die oude topics, het lijkt wel of het enige wat Pim destijds de hele dag deed, het maken van dingen in Flash 4[!] was en een beetje met het forum kutten Tongsmiley

Ook leuk om zulke oude topics te zien op het gebied van Flash en webdesign/-development, het klinkt nu allemaal zo heel simpel en achterhaald, terwijl het toen heel ingewikkeld en vet was. Vooral wat Flash betreft is het een andere wereld geworden, toentertijd kon ik aardig Flash 5'en en hielp ik op GoT geregeld mensen met hun Flash-problemen, terwijl nu bijna iedereen Flash kan en nog teringgoed ook Smiley

Zijn er niet nog meer subfora naast die van Webdesign?

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 14:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Absoluut, maar ik was voornamelijk dit script aan het testen. Het daadwerkelijke archief is een tamelijke puinhoop, die ik voor mezelf nog overzichtelijk moet maken.

Maar dat werk verloopt zeeeeeer gestaag Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 15:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, wat lopen we te bitchen tegen elkaar. Wat zijn we nu dan toch volwassen geworden! Engeltje

Bericht Geplaatst: 31 Mrt 2008 00:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb echt al een tijdje mijn "fix" niet gehad...
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur